Velkommen til JGFU's hjemmeside! - Spørgsmål & Svar
Her har I mulighed for at læse "Spørgsmål og svar" hvis du skulle sidde inde med et spørgsmål, som du kan finde lynhurtigt her, frem for at skrive til kundeservice og vente på svar.

E-mail: KontaktKomfa@gmail.com
Tlf.: 26 29 17 02

Står dit spørgsmål ikke beskrevet her eller vil du have mere infomation om dit spørgsmål så bedes du maile eller ringe til os.

Bemærk venligst, at denne "Spørgsmål & Svar" liste kun gælder for JGFU og ikke Komfa Group Danmark.


Hvad er jeres hovedhjemmeside?
- www.Gamer-forum.dk/Komfa.

Hvem svare på, hvad jeg skal være?
- Det gør veloplærte unge mennesker.

Hvorfor er siden oprettet?
- Pga. at mange kunder hos Komfa har forslået det - og så fordi det er en super god side at kunne skrive til, hvis man ikke ved hvad man skal stræbe efter at blive.

Jeg er ny på hjemmesiden - hvordan finder jeg rundt?
- Det er meget enkelt. Du klikker blot i de links vi har.

Hvad er driftstatus?
- Det er der man kan se hvordan JGFU's nuværende ting kører. VI GØR DOG OPMÆRKSOM PÅ, AT JGFU HAR SOM DEN ENESTE AF KOMFAS VIRKSOMHEDER IKKE EN DRIFTSTATUS. EVENTUELLE FEJL, VIL MULIGVIS KOMME I NYHEDSBREVET.

Har I en webshop?
- Ja. Vi har en "GRATIS Webshop". Se mere under "GRATIS Webshop" på vores hovedhjemmeside www.Gamer-forum.dk/Komfa.

Har I en offentlig butik eller et katalog?
- Vi har intet der ligner en butik. Vi har heller ikke et katalog. Alle ting der kunne komme i et eventuel katalog, vil stå i vores nyhedsbrev.

Har I et nyhedsbrev?
- Ja. Klik blot på "Nyhedsbrev" her på siden.

Kan jeg kontakte jer?
- Om du kan! Du kan læse en hel del om det under "Kontakt os".


Hvilke kontakt metoder har I?
- Læs vores kontakt muligheder på www.gamer-forum.dk/komfa under "Kundeservice" eller ring nu og her til vores hotline på +45 26 29 17 02.


Hvornår lukker/åbner jeres kundeservice og jeres support?
- Det kan du se på Komfas hjemmeside.

Hvem drives I af?
- Vi ejes af Komfa Group Danmark (Gamer-forum.dk/Komfa).

Jeg har brug for mere infomation om én bestemt ting.
- Så skal du blot kontakte os på en af vores kontakt muligheder, for at få det bedste svar på dit spørgsmål. Vi forsøger dog, at beskrive hver enkel ting så godt vi kan.

Kan I fortælle mig info om ting, der kan opleves andre steder?
- Nej, vi laver ikke reklame for andre virksomheder end vores sponsere.

Foregår alt på nettet?
- Ja, alt om JGFU vil foregå på nettet.

Har I en adresse?
- Vi har en firma adresse / hovedkontor, ja. Men den udgives KUN i følge aftale.

Hvorfor får jeg ikke svar på min mail?
- Vi er sikre på at kunne besvare dig inden 36 timer. Har vi ikke det, har vi ikke modtaget din mail.

Jeg har sendt en henvendelse til jeres sms/mms eller e-mail kundeservice - er det muligt at annullere eller ændre den?
- Nej det er ikke muligt. Dog kan du skrive en sms og/eller en mail om du vil annullere din besked. Men en ændring kan ikke lade sig gøre.

Skal man svare på jeres henvendelser inden for et bestemt tidspunkt?
- Nej. Du tager dig den tid, det kræver. Dog vil et hurtigt svar være dejligt.

Jeg har sendt en mail til jer, men kan ikke huske koden til min e-mail konto. Hvad gør jeg?
- Det er svært at sige. Men du må aldrig besvare en besked fra os med en ny mail-konto. Du skal skrive den om igen, hvis det er. Kontakt evt. din mail-udbyder.

Jeg ønsker at klage - eller sende stor ros!
- Venligst gør det gennem www.Gamer-forum.dk/Komfa. På forhånd tak!

Kan man få job hos JGFU?
- Så snart vi søger en medarbejder kan du. Se "Ledige stillinger" på www.gamer-forum.dk/komfa for at holde dig opdateret.

Kan jeg have tillid til jer?
- Du kan i den grad have tillid til alle Komfa Group Danmark ting. Lige fra indkøb til kundeservice samt personlige oplysninger.

Er jeres kundeservice uddannet/oplært?
- Nej de er ikke uddannet, da de er allesammen under 18 år, så det er der ikke mulighed for. De er dog oplærte. Vi er trods alt også en del af Danmarks kundeservice institut for unge.

Hvor gamle er jeres kundeservice?
- Mellem 12-17 år. Du kan i øvrigt se billeder af nogle af dem inde under "Medarbejder Fotografier" inde på www.Gamer-forum.dk/Komfa.

Er I kendte?
- Vi er kendte blandt vores brugere. Vi går ud fra at få masser af god reklame.

Kan jeg læse specielle informationer om jer?
- Ikke rigtig, men du kan ringe til Komfa Group Danmarks Hotline på +45 26 29 17 02 for information.

Hvad sker der med min henvendelse?
- Kun den supporter der har hjulpet den vil kunne se det. Vi sletter det i systemet, når DU har sagt at du ikke længere har brug for hjælp mere.

Hvad kan man på siden?
- Du kan en hel masse! Du kan bare prøve dig frem med linksene.


Hvem betaler eventuelle regninger?
- Det står Komfa Group Danmark for.

Hvad er Komfa Group Danmark?
- Besøg www.gamer-forum.dk/komfa og bliv klogere.


Hvad skal jeg udfylde ved en henvendelse?
- Det er svært at sige. Du skriver bare noget, og vores kundeservice vil derefter bede om eventuelle flere informationer.

Har I facebook?
- JGFU har ikke, men Komfa Hovedkontor har. Profilen hedder "Komfa Brugerprofil".

Ville lægge en hilsen - kan man det?
- Ja! Du gør det under "Læg en hilsen".

Hvornår skal jeg kontakte jer?
- Det kan du hele tiden. Dog kan du for din egen skyld læse mere under "Anbefalet opkaldszone" inde på www.Gamer-forum.dk/Komfa.

Er der noget du mener vi mangler at skrive? Rapporter det venligst. På forhånd mange tak!

Med venlig hilsen
JGFU Hjælpecentral.
 
Panel title

Lav en gratis hjemmeside på Freewebsite-service.com

Editing

-1,23264503479sekunder